Tack vare hög kompetens, professionalitet och fokus på nöjda kunder ökar ständigt efterfrågan på våra tjänster. Därför behöver vi nu fylla på vårt gäng i Dalarna (Falun) med ännu en nyckelperson. Vi söker en administrerande kontorist som älskar kundkontakt och ordning  som vill vara en i laget där alla jobbar tillsammans mot samma mål.

Kort fakta om jobbet

Omfattning: 50% med möjlighet till mer
Anställningsform: Tillsvidare
Kommun: Falun
Sista ansökningsdatum: 8 November

 

Vi önskar att följande punkter nedan passar in på dig

  • Du har erfarenhet och mycket lätt för att hantera kunder på telefon.
  • Du är en glädjespridare med ordning och reda som ryggrad.
  • Som kontorets spindel ser du till att allt är ajour på kontoret samtidigt som du gillar att ha många bollar i luften.
  • Du är prestigelös och tar tag där det behövs.
  • Du är punktlig och kommer alltid till jobbet redo att leverera.
  • Du är lösningsorienterad i grunden och inte rädd för att komma med nya idéer.
  • Du kommunicerar strålande i både skrift och telefon
  • Du har lätt för Office olika delar

Meriterande

  • Arbetslivserfarenhet inom telefonservice med mycket kundkontakt
  • Jobbat i Fortnox
  • Jobbat med underlag, kvitton, fakturor och avstämningar
  • Intresse inom arboristbranschen

Typiska arbetsuppgifter

  • Uppdatera och planera för Arboristerna som är ute på fält.
  • Ta emot och ringa samtal till kunder samt uppdatera arbetschefen som är ute i fält.
  • Hjälpa Arboristerna att samköra med olika underleverantörer för bästa möjliga planering.
  • Renskriva underlag, offerter med uppföljning
  • Fakturahantering

Trädakuten erbjuder dig:

  • En arbetsplats med kollegor som tillhör branschens elit.
  • En arbetsplats som styrs av laganda.
  • Trygga arbetsvillkor

Som person:

Är du noggrann och kan med lätthet prioritera, planera och organisera ditt eget arbete, samtidigt som du trivs med att arbeta i grupp.

Du har en hjälpsam och prestigelös inställning och tar ditt arbete på allvar.

Du är serviceinriktad och stresstålig då arbetsbelastningen vid vissa tillfällen kan vara hög samtidigt som det är mycket kundkontakt via telefon. Det är meriterande med erfarenhet från något serviceyrke.

Att du har god självkännedom, kan ta egna initiativ och har viljan och förmågan att vara med och bidra till att utveckla vår verksamhet, ser vi som en självklarhet.

Du förstår vikten av att vara en god ambassadör och att du representerar Trädakuten med stort ansvar i varje kontakt med kunder och samarbetspartners.

 

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

 

Vi går igenom urvalet löpande och lika så intervjuer med målet att anställa så fort vi har hittat rätt kandidat, så vänta inte med din ansökan.

Skicka in CV och personligt brev till jobb@tradakuten.se och märk brevet med ämnesraden “Kontorist, samordnare”